Profesjonalna kompleksowa obsługa informatyczna.

100 % zadowolonych klientów - Nowa jakość usług - nowoczesne i innowacyjne rozwiązania.

Odkryj szerszą perspektywę dla Twojego biznesu

Zoptymalizuj swoją infrastrukturę informatyczną - gwarancja redukcji kosztów przy zapewnieniu całodobowej opieki informatycznej.

Serwis oprogramowania i sprzętu oraz całodobowy nadzór nad wydajnością systemów.

Pomożemy w kierowaniu wizerunkiem firmy oraz poprowadzimy sprawny marketing internetowy.

Kariera

WBT-IT jest firmą informatyczną z bogatym doświadczeniem. Naszym głównym celem jest opieka informatyczną dla firm na najwyższym poziomie. W związku z ciągłym rozwojem, stale poszukujemy pracowników na nstępujące specjalizacje:

 

Key Account / Handlowiec

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

- zdobywanie nowych klientów na rynku  

- utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z klientami pozyskanymi

- budowanie właściwego wizerunku firmy  budowanie właściwego wizerunku firmy


Kandydat aplikujący na wymienione stanowisko powinien spełnić następujące wymagania:

- odpowiedzialność i  zaangażowanie w stosunku do powierzonych zadań

- umiejętność samodzielnej organizacji pracy

- łatwość nawiązywania kontaktów

- wykształcenie min. średnie

- znajomość j. angielskiego

- prawo jazdy kat. B


Mile widziane:
- mile widziane doświadczenie w branży IT

 

Specjalista HelpDesk/ServiceDesk


Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

- Odbieranie telefonicznych połączeń, e-maili od klientów

- Rejestrowanie zgłoszeń w systemie helpdesk

- Pomoc użytkownikom w zakresie rozwiązywania problemów związywanych z komputerem oraz urządzeniami peryferyjnymi

- Bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych

- Samodzielne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemu informacyjnego


Kandydat aplikujący na wymienione stanowisko powinien spełnić następujące wymagania:

- Komunikatywność

- Myślenie logiczne

- Szybkość reakcji

- Nastawienie na cel, konsekwencja

- Odporność na stres

- Dokładności, skrupulatności i rzetelności w działaniu

- Wysoka kultura osobista

- Wykształcenie informatyczne

- Bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących systemów komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych


Mile widziane:

- Doświadczenie zawodowe na tym samym bądź pokrewnym stanowisku w dziale Help Desk, Service Desk

- Prawo jazdy kat. B

 

Administrator Systemów

 

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

- Instalację, utrzymanie, konfigurację i aktualizację systemów operacyjnych oraz oprogramowania aplikacyjnego

- Dokumentowanie konfiguracji systemów i oprogramowania

- Monitorowanie wydajności, dostępności i bezpieczeństwa systemów, aplikacji i sieci

- Planowanie aktualizacji i rozwoju systemów, sieci i oprogramowania

- Monitorowanie i odpowiadanie na zgłoszenia klientów przy użyciu poczty elektronicznej i systemu obsługi zgłoszeń

- Tworzenie i rekomendowanie zasad wykorzystania systemów i usług

- Tworzenie rekomendacji udoskonaleń infrastruktury firmowej

- Realizację dyżurów administratora

- Ocenę i uczestniczenie w tworzeniu nowych rozwiązań z zakresu technologii Cloud


Kandydat aplikujący na wymienione stanowisko powinien spełnić następujące wymagania:

- Ponad 2 lata doświadczenia w pracy jako Administrator Systemów Windows lub Linux (warunek konieczny)

- Znajomość przynajmniej jednego języka skryptowego (Powershell, Bash)

- Znajomość systemu operacyjnego Windows lub Linux na poziomie administratora

- Znajomość rozwiązań zarządzania pamięciami masowymi SAN

- Zaawansowana znajomość technologii Internetowych obejmująca TCP/IP, DNS, SNMP, HTTP oraz SSL

- Praktyczna znajomość technologii sieciowych obejmująca Ethernet, VLAN, listy dostępu, routing oraz zasady bezpieczeństwa

- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania złożonych problemów technicznych

- Prawo jazdy kat. B


Mile widziane:

- Doświadczenie we wdrażaniu i eksploatacji technologii Cloud

- Chęć stałego pogłębiania wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii

- Dobre umiejętności komunikacji słownej i pisemnej

- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na komunikację słowną i pisemną.